Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientilor din ambulator

Pentru ca dumneavoastra sa fiti multumiti de serviciile noastre, noi am implementat in cadrul activitatii noastre a unui sistem de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008. Pentru aceasta va rugam sa aveti amabilitatea de a completa urmatorul chestionar.

Va rugam sa bifati sau sa raspundeti, dupa caz, pentru urmatoarele intrebari:

Sex: barbatfemeie
Varsta dumneavoastra:
In ce sectie/cabinet/laborator ati fost investigat?*

1. Care este impresia dumneavoastra generala despre serviciilor medicale prestate de SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA:

buna satisfacatoare nesatisfacatore

2. Cat de multumit sunteti de confortul spatiului de asteptare?

foarte multumit multumit nemultumit

3. Acordati note de la 1-10 pentru urmatoarele criterii:

Pastrarea confidentialitatii
Respectarea intimitatii dumneavoastra
Programul de lucru cu pacientii
Claritatea informatiilor

4. Cat timp ati fost nevoit sa asteptati pentru a beneficia de serviciile medicale?

foarte putin in timp util cu intarziere

5. Cum considerati atitudinea personalului SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA fata de dumneavoastra?

foarte politicos politicos satisfacator insuficient de politicos nepoliticos

Propuneri si sugestii de imbunatatire a activitatii si relatiei cu SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA:

Va multumim pentru disponibilitatea dumneavoastra de a raspunde la intrebari.